فروش عمده روفرشی کشدار ۴ متری ترک

فروش عمده روفرشی کشدار ۴ متری ترک سبب کاهش قیمت می شود. این امر استقبال هرچه بیشتر خریداران را به دنبال خواهد داشت. چرا که همیشه مشتریان به خصوص کسانی که قصد خرید روفرشی کشدار ترک را در تعداد بالا دارند، ترجیح می دهند خرید خود را با قیمت کمتر و البته مقرون به صرفه تری انجام دهند.

در حال حاضر فروش عمده به صورت غیرحضوری هم صورت می گیرد و خریداران می توانند به صورت اینترنتی برای ثبت سفارش و خرید اقدام کنند.

فروش عمده روفرشی کشدار 4 متری ترک

مقایسه انواع روفرشی کشدار ترک با ایرانی

مقایسه انواع روفرشی کشدار ترک با ایرانی

اگر در بازار گشت و گذاری داشته باشید می توانید تنوع بالایی از انواع روفرشی های ایرانی و ترک را مشاهده کنید. فروش روفرشی کشدار در سال های اخیر رونق بیشتری گرفته و این نوع روفرشی ها جایگزین نسل قدیم روفرشی هایی شده اند که در زمان های نه چندان دور می توانستید آن را در خانه های قدیمی پیدا کنید.

روفرشی های کشدار ترک با انواع ایرانی آن از نظر جنس، شکل ظاهری و ابعاد با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

یکی از مهمترین تفاوت های بین روفرشی ترک با نوع ایرانی به جنس آن باز می گردد. معمولا روفرشی های تولید ایران از جنس ابریشم و روفرشی های ترک از جنس مخمل هستند. به همین دلیل از نظر وزنی روفرشی های ایرانی سبک وزن تر از انواع ترک آن هستند.

روفرشی های ترک به دلیل وارداتی بودن از نظر قیمت گرانتر از انواع ایرانی آن هستند. این نوع روفرشی دارای کش در چهار گوشه فرش بوده و به خوبی فرش را کاور می کند. نوع ایرانی روفرشی ها بیشتر بر روی فرش انداخته می شود و کمتر حالت کاور و پوشش کامل ایجاد می کنند.

در بازار می توانید انواع روفرشی های ترک و ایرانی کشدار را در سایزهای مختلف از جمله، ۳، ۶، ۹ و ۱۲ متری بیابید. البته نوع ترکی بیشتر در ابعاد ۹ و ۱۲ متری برای فروش عرضه می شوند.

خرید انواع روفرشی کشدار مدل سنتی

خرید انواع روفرشی کشدار مدل سنتی

برای خرید انواع روفرشی کشدار مدل سنتی را می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید. در سایت ما تنوع بالایی از انواع روفرشی های کشدار ایرانی و خارجی به چشم می خورد که خریدار می تواند با یک جستجوی کوتاه متناسب با سلیقه خود، بهترین انتخاب ها را داشته باشد.

در این شیوه خرید علاوه بر آنکه در زمان صرفه جویی می کنید، می توانید هزینه های خود را نیز مدیریت کنید.

از آنجا که تمام روفرشی ها بدون واسطه عرضه شده اند، قیمت های اعلام شده کمتر از نرخ هایی است که در بازار آزاد شاهد آن هستیم. لذا شما می توانید با خرید اینترنتی مبلغ کمتری هم پرداخت کنید. ضمن آنکه محدودیت زمانی برعکس خرید حضوری نخواهید داشت. می توانید در طول شبانه روز خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما