خرید روفرشی کشدار ارزان

زیبایی خانه در روحیه خانواده تاثیر بسزایی دارد و خانم های خوش سلیقه به این موضوع اهمیت زیادی می دهند، علاوه بر آرامشی که به محیط خانه می دهد، انرژی مثبتی را نیز برای خانواده به همراه دارد. اعضا، به همین دلیل است که دکوراسیون منزل امروزه اهمیت زیادی دارد. این مهم است که خانم های خوش سلیقه سعی کنند دکوراسیون منزل خود را هماهنگ جلوه دهند.

می توان گفت یکی از مشکلات دکوراسیون، فرش دستباف خانه است، زیرا تعویض آن مستلزم هزینه زیادی است. ما راه حلی برای حل این مشکل پیدا کرده ایم که بسیار کارآمد است. این مشکل را می توان با استفاده از فرش های کشدار حل کرد. که هزاران طرح و رنگ مختلف دارد.

شرکت شهر ترنج دارای 1200 طرح مختلف می باشد که با هر رنگ و سلیقه ای که دوست دارید و با دکوراسیون منزل شما همخوانی دارد قابل تهیه و ارسال می باشد.

نکاتی که قبل از خرید فرش کش باید در نظر بگیرید:

اولین و مهمترین نکته برای خرید فرش کش پارچه استفاده شده است. پارچه مورد استفاده برای فرش باید استحکام فوق العاده بالایی داشته باشد. این قدرت با موارد زیر تعیین می شود.

1- پارچه باید تراکم بالایی داشته باشد به این معنی که تعداد گره های داخل پارچه بیشتر است و باعث می شود هیچ قسمتی از فرش تغییر شکل ندهد. با وجود وزن زیاد، پارچه های بافتنی به راحتی تغییر شکل می دهند.

* نکته مهم این است که شرکت شهر ترنج از مخمل پورشه برای محصولات خود استفاده می کند. این امکان وجود دارد که این امر باعث استحکام فوق العاده فرش کشسان شود.

2- وزن فرش کش دار یکی از نشانه های استحکام بالای فرش است به این معنی که نباید خیلی سبک باشند اما همانطور که قبلا گفته شد وزن زیاد نشانه استحکام بالا نیست مثلا لباس بافتنی است. با وجود وزن زیادشان خیلی قوی نیستند.

3- نکته بسیار مهم در استحکام پارچه، نوع بافت پارچه است.

4- یکی از موارد دیگری که برای افزایش استحکام پارچه باید به آن توجه شود، نوع نخ به کار رفته در پارچه است که کمی تخصصی بوده و به راحتی قابل تشخیص نیست، اما به طور کلی جنس فیلامنت بالاست. و سپس رشته و پس از آن، سوپر بریز به پارچه بالاترین استحکام را می دهد.

از جمله نکاتی که باید قبل از خرید فرش کش دار به آن توجه کرد، نوع چاپ آن است که به دو صورت چاپ مستقیم و سابلیمیشن انجام می شود. چاپ مستقیم به این معنی است که رنگ به صورت دیجیتالی مستقیم بر روی پارچه پاشیده می شود و این باعث می شود رنگ به لایه های بعدی پارچه نفوذ کند و ماندگاری بیشتری داشته باشد اما در حالت سابلیمیشن ابتدا چاپ روی کاغذ مخصوص به صورت دیجیتالی چاپ می شود. سپس با حرارت به پارچه منتقل می شود، این باعث می شود که تنها لایه باید رنگ روی فرش باشد و لایه های بعدی سفید باشد.

برای تشخیص این موضوع می توانید به پشت فرش ها نگاه کنید. اگر پشت فرش ها رنگ داشته باشد به این معنی است که مستقیماً چاپ شده است و اگر پشت فرش هارنگ سفید باشد به این معنی است که دارای چاپ سابلیمیشن است.

نکته دیگر در خرید فرش کش پارچه مخمل است. همانطور که می دانید قالیچه های مخمل چون بسیار نرم هستند برای این فرش ها از مخمل استفاده می کنند اما مخمل فرق می کند ذاتاً نوعی مخمل است. و پرز ندارد و نمونه های دیگر پرز آن ریخته می شود مانند پارچه های جیر و شانل.

این دو نمونه پارچه ابتدا از چسب عبور داده می شود و روی آن کرک می پاشند، به همین دلیل این کرک ها به مرور زمان می ریزند و علاوه بر این که طرح فرش کم رنگ شده و کیفیت خود را از دست می دهد.

نکته دیگر برای خرید فرش این است که آیا فرش نانو ضد آب بخریم یا معمولی؟

این دو تفاوت چندانی با هم ندارند زیرا مواد نانو محلولی است که روی فرش ها پاشیده می شود و پس از یک بار استفاده با مواد شوینده حالت نانو خود را از دست می دهد و فقط شما هزینه اضافی پرداخت کرده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما