روفرشی کشدار رنگ طوسی

یکی از مواردی که برای خانم های خانه دار بسیار مهم است تمیز نگه داشتن خانه است و بیشتر روز خود را به نظافت می گذرانند، به همین دلیل استفاده از فرش کش خاکستری را به آنها پیشنهاد می کنیم.

خوردن، مصرف دارو و بازی، همگی از فعالیت های طبیعی زندگی انسان هستند و این فعالیت ها ممکن است باعث ایجاد لکه بر روی فرش شوند.

قالیشویی گران است و بسیاری از افراد به دلیل سکونت در آپارتمان نمی توانند فرش های خود را در داخل خانه بشویند، بنابراین مجبور به استفاده از فرش کش می شوند.

امروزه فرش در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

فرش مدرن یکی از انواع فرش هایی است که برای خانه ها و دکوراسیون های مدرن مناسب است. برخی از مدل های این فرش دو رو هستند و در صورت کثیف شدن یک طرف آن می توانید از قسمت دیگر آن استفاده کنید. انجام دهید

مدل دوم فرش، فرش مدل ابریشمی است که از الیاف ابریشم مصنوعی بافته می شود و به همین دلیل لطافت، شفافیت و زیبایی دارد و افرادی که به پرز فرش حساسیت دارند می توانند بدون نگرانی این مدل فرش را تهیه کنند.

از نمونه های دیگر فرش می توان به مدل کلاسیک آن اشاره کرد که دارای طرح هایی از خشت، افشان، تنرج و … می باشد و به دلیل ضخامت کمی که دارد یکی از گزینه های مناسب برای مسافرت و گشت و گذار می باشد.

امروزه فرش های جدید مخمل با پارچه های ضخیم دوخته می شود که افراد به راحتی می توانند روی فرش های خود پهن کنند و بدین ترتیب فرش خود را از آسیب های مختلف از جمله آلودگی، لک، نور خورشید و … محافظت می کنند.

فرش های مخمل مزایای مختلفی دارند که می توان به نرمی بیشتر، درخشندگی، طرح های سنتی و زیبا، استقامت بالا و … اشاره کرد.

همانطور که گفته شد فرش های مخمل از نخ های خاصی ساخته می شوند و زیبایی خاصی دارند و به همین دلیل افراد زیادی حاضر به خرید آن هستند.

یکی از معایب فرش ساده این است که وقتی آن را روی فرش پهن می کنیم بارها از روی فرش جمع شده و چروک می شود و به همین دلیل بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از فرش ندارند اما امروزه مدل جدیدی از A فرشی تولید شده است که به فرش کش معروف است و این نوع فرش در چهار طرف خود دارای لچک های مورب است که فرش به طور کامل در آن قرار می گیرد و این امر باعث می شود تحت هیچ شرایطی از روی فرش لیز نخورد. .

اگر قصد خرید فرش نو را دارید اما از عهده هزینه های گران قیمت آن برنمی آیید می توانید از فرش های کش دار استفاده کنید و از این طریق تنوع در منزل خود ایجاد کنید.

این روکش ها با توجه به مزایایی که دارند قیمت مناسبی دارند اما عوامل مختلفی از جمله جنس، سطح کیفی، روش خرید و … می تواند در قیمت نهایی تاثیر زیادی بگذارد.

فرش های کش دار به دلیل کشسانی که دارد فرش را احاطه کرده اند، بنابراین به راحتی می توان آن را جارو کرد، اما فرش های ساده باید هنگام جارو کشیدن تا شوند.

فرش های ابریشمی به دلیل نرمی و وزن کم شست و شوی بسیار آسانی دارند و پس از شستشوی طولانی مدت کیفیت خود را از دست نمی دهند.

یکی از مهم ترین مزایای این فرش ها این است که به خوبی از ریشه فرش محافظت می کنند.

فرش های کش دار طرح های متنوعی دارند و تمامی طرح هایی که دارند مانند فرش های سنتی بسیار زیبا و چشم نواز هستند و به همین دلیل می توانید آن را برای سالن های پذیرایی خود انتخاب کنید و نیازی به حذف آن از روی فرش نیست. وقتی مهمانان حضور دارند خودت را جمع کن

از جمله طرح های این فرش می توان به افشار، بهاره، یاسمین، خاتون، گلشن یزد و … اشاره کرد که اگر دکوراسیون شما کرم رنگ و براق است می توانید از مدل بهاره و اگر دکوراسیون شما سنتی و کلاسیک است ما از فرش افشار استفاده می کنیم. آن را به شما عزیزان توصیه می کنیم.

فرش کشش در سایزهای مختلف موجود است که می توان به شش متر، نه متر و 12 متر اشاره کرد.

در هنگام خرید این فرش دقت کنید که اندازه فرش خود را دقیقاً متناسب با آن انتخاب کنید زیرا دارای کش هایی است که اگر سایز مناسبی نداشته باشد به خوبی روی فرش قرار نمی گیرد.

در گذشته فرش با دست ساخته می شد به همین دلیل جزء صنایع دستی ایران محسوب می شد اما امروزه دستگاه های بافندگی مدرنی تولید شده است که به سرعت طرح های مختلفی از انواع فرش را می بافند.

برای خرید عمده این فرش ها می توانید به مجموعه های مختلفی که در این زمینه وجود دارد مراجعه کنید. یکی از معتبرترین سایت ها مجموعه ماست.

مجموعه ما با افتخار توانسته است تمامی واسطه های خریدار و مشتری را از بین ببرد و از این طریق امکان خرید مستقیم فرش کش را فراهم کرده است که هزینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

شما می توانید به راحتی در منزل خود وارد سایت شده و انواع محصولات را مشاهده کرده و محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده ثبت کرده و پس از پرداخت درب منزل تحویل بگیرید.

این روش خرید مزایای زیادی دارد به عنوان مثال از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری می کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس گرفته و شما را در خرید بهتر راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما