شرکت پخش انواع پارچه روفرشی ترک

فرش 12 متری فانتزی یکی از لوازم ضروری و مهم برای خانواده ها به شمار می رود و به دلایلی بهتر است آن را خریداری و مصرف کنید تا فرش های سالم و تمیز داشته باشید.

روشی های ترک که از جدیدترین و متنوع ترین روفرشی ها هستند بسیار نزد افراد پر طرفدار و محبوب شده است و در انواع مختلف و با طرح های زیبایی وارد بازار شده است. انواع پارچه روفرشی ترک شرکتی بسیارند و با تنوع بالای جنس و طرح به تولید روفرشی های متنوع کمک بسیاری زیادی کرده است.

شرکت پخش انواع پارچه روفرشی ترک

روفرشی ترک بخرم یا روفرشی یزد؟

روفرشی ترک بخرم یا روفرشی یزد؟

در اینجا می خواهیم شما را با کیفیت ها و قیمت های روفرشی ترک و یزد آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید تصمیم گیری نمایید.

فرش اکریلیک مرینوس ترک که به طور کلی علاوه بر زیبایی که به خانه ها می دهد در انواع ترک کشدار مخملی و ابریشمی در طرح های کلاسیک و مدرن تولید شده است.

طرح های کلاسیک در طرح های خشتی، ترنج و … همچنین نوع مدرن آن برای دکوراسیون خانه های لوکس و شیک می باشد و دوام و ضخامت خوبی دارد.

اما به طور کلی روفرشی چه نوع ترک و یزدی برای جلوگیری از تماس مستقیم آفتاب با فرش و تمیز ماندن فرش ها از لکه و چربی و نیز خواب فرش ها و علل دیگری بر روی فرش پهن می شود و نقش محافظتی را در برابر آسیب های احتمالی از تماس با مواد مختلف و سوختن بر اثر قرار دادن ظروف داغ بر روی آن ایفا می کند.

اما بیشتر روفرشی های تولید شده در استان یزد می باشد که ضخامت بالایی دارد و از طرح و نقش های گلیم و فرش تبعیت کرده است. انواع مختلف مخمل و دو شانل و زرکدار و ابریشمی تولید شده که هر کدام با یکدیگر متفاوت اند.

نوع مخملی از نخ معمولی و نخ مخمل استفاده شده است؛ اما روفرشی دو شانل از دو نخ مخملی تولید شده و نوع زرکدار از نخ زرک تهیه شده است.

روفرشی های ترک بسیار با دوام و قیمت مناسبی دارند اما نازک تر هستند و به هیچ وجه سر نمی خورند و جمع نمی شوند و با ایجاد لکه بر روی آن به راحتی شسته می شود.

لیست قیمت پارچه روفرشی ضخیم تمام نخ

قیمت روفرشی نکته مهمی است که خریداران و مصرف کنندگان بایستی به آن اهمیت بسیار زیادی دهند. انواع مختلف روفرشی ها متفاوت بوده و نیز قیمت های متفاوتی دارند. جنس، کیفیت و نوع برند و نوع روفرشی، تعیین کننده قیمت انواع نمونه های این محصول می باشد.

اما همان طور که مستحضر هستید قیمت روفرشی بستگی زیادی به ابعاد آن دارد. هرچه روفرشی ها در ابعاد بزرگتری خریداری شود نسبت مصرف پارچه در آن بیشتر است و قیمت بالاتری خواهد داشت.

قیمت پارچه روفرشی به ضخامت، جنس و درصد نخ و نوع نخ بستگی دارد و اطلاع از لیست قیمت پارچه های تمام نخ برای بسیاری از تولیدکنندگان اهمیت بسزایی دارد. آنان به فکر تولید محصولی مرغوب و با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستند تا هم رضایت خریداران را در پی داشته باشد و هم خود به سوددهی بالایی برسند.

انواع روفرشی از جنس و کیفیت و نیز نوع نخ های مصرفی:

  • روفرشی مخمل
  • روفرشی تمام مخمل
  • روفرشی ابریشمی
  • روفرشی مخمل ابریشمی

روفرشی تمام مخمل که به طور کامل از نخ دو شانل استفاده شده و طبیعت قیمت بالاتری را نسب به مخملی آن دارد. همچنین روفرشی ابریشمی که به طور تمام نخ ابریشمی در آن به کار رفته و نیز قیمت بالاتری خواهد داشت. نخ های ابریشم دارای رنگ و جلوه ی زیبا و منحصر به فرد و زنده می باشد و نرم و با دوام است.

ویژگی های خرید یک روفرشی خوب و شیک

ویژگی های خرید یک روفرشی خوب و شیک

خرید روفرشی خوب برای افرادی که می خواهند نوع درجه یک و مرغوب آن را خریداری کنند کار آسانی نمی باشد و بایستی یک سری اطلاعات لازم و کافی راجع به آن کسب کنند و سپس اقدام به خرید نمایند.

روفرشی ها بسته به کاربرد آن در ضخامت های مختلف و از پارچه های گوناگون و متنوع تولید شده و هر کسی می تواند بستگی به کاربرد آن انواع مختلف آن را خریداری کند.

روفرشی بستگی به کاربرد آن برای گردش و مسافرت و یا برای پهن کردن بر روی فرش به عنوان محافظت در برابر عواملی که به آن اشاره شد، دارد. برای استفاده از آن برای گردش و مسافرت نوع کلاسیک مناسب تر است که هم کم وزن بوده و حمل و جا به جایی و شستشوی آن راحت تر می باشد.

از ویژگی روفرشی خوب می توانیم بگوییم که هر چه روفرشی ضخامت بالاتری داشته باشد مناسب تر بوده و برخی از روفرشی ها سبک وزن و برخی وزن بالایی دارند. هرچه استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد و نیز نرم و لطیف باشد جزء روفرشی های خوب و درجه یک به شمار می آید که این خود بستگی به نوع نخ مصرفی ابریشمی و مخملی و معمولی دارد.

انواع مدل ها و طرح های مختلف برای سلایق مختلف تولید و قابل مشاهده است و می توانید با توجه به سلیقه خود روفرشی دلخواه و مد نظر خود را سفارش و خریداری نمایید.

انواع پارچه های مرغوب روفرشی با نشان ترک در بازار

کارخانه های نساجی به تولید انواع پارچه های مرغوب در استان های مختلف از جمله استان یزد می پردازند. انواع مختلف پارچه های مرغوب و درجه یک با نشان ترک در بازار وجود دارد.

با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف پارچه ها به وسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن امروزی توسط بافندگان پارچه آماده و بسته بندی شده به دست تولیدکنندگان و دوزندگان روفرشی می رسد.

از نمونه های مختلف این پارچه که در طرح و رنگ های بی نظیر و شیک دوخته شده، روفرشی در ابعاد مختلف آماده شده که هر کدام به نوعی طرفداران و خریداران مخصوص به خود را دارد. علاوه بر این، انواع پارچه های روفرشی های ایرانی و ترک نیز صادر و وارد شده است و تنوع محصول را بالا برده است.

روفرشی که از جنس پارچه های پنبه، کتان و پشم تولید می شود، هر کدام با یکدیگر از لحاظ کیفیت و جنس و قیمت متفاوت اند.

پارچه مرغوب روفرشی از نوع نخ اعلا و درجه یک و تمام نخ تولید شده است و احتمالا بارها انواع مختلف آن را دیده اید و یا حتی در منزل خود آن را دارید.

انواع پارچه هایی که با نشان ترک در بازار معرفی می شود، بسیارند و بهتر است هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید و نوع مرغوب و مطمئن آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

28

  1. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you helped me. Addie Emmy Matias

  2. Someone necessarily help to make significantly posts I would state. That is the first time I frequented your web page and so far? I surprised with the research you made to make this actual post incredible. Magnificent process!| Devina Dory Downey

  3. Fantastic items from you, man. I have have in mind your stuff prior to and you are simply extremely excellent. I actually like what you have got here, certainly like what you are saying and the way during which you assert it. You are making it enjoyable and you continue to care for to keep it sensible. I can not wait to read much more from you. This is actually a great web site. Noreen Rustin Kopple

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما