لیست قیمت روفرشی اورجینال ترک در بازار

فرش 12 متری فانتزی موجود در بازار از نظر شکل ظاهری چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توان مطمئن شد که مدل مورد نظر ما، نمونه ای اصل و وارداتی است؟ تهیه لیست قیمت روز این محصولات چگونه امکان پذیر خواهد بود؟ برای خرید انواع روفرشی و کاورهای ترک کشدار، چالش های زیادی پیش روی مصرف کنندگان است. به نظر شما بهترین شیوه خرید با وجود رقابت زیاد و فروشگاه های متعدد چیست؟

لیست قیمت روفرشی اورجینال ترک در بازار

انواع روفرشی و کاورهای ترک کشدار

انواع روفرشی و کاورهای ترک کشدار

در یک تعریف ساده فرش اکریلیک مرینوس ترک را می توان یک پارچه ای ضخیم با طرح های متنوع نامید که با هدف افزایش عمر مفید فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات از نظر شکل ظاهری، کیفیت، الیاف تولیدی و … انواع مختلفی دارند. تنوع طرح، رنگ، قیمت و کیفیت با هدف افزایش میزان فروش و رضایت مشتریان با سلیقه های مختلف از سوی تولیدکنندگان صورت می گیرد.
انواع روفرشی ترک موجود در بازار بر اساس الیاف تولیدی را می توان در گروه های زیر طبقه بندی نمود:

  • روفرشی اکریلیک
  • روفرشی مخمل
  • روفرشی ابریشمی
  • روفرشی حوله ای با طرح برجسته

هر کدام از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی مخمل دارای سطح برجسته تری نسبت به مدل های ابریشمی هستند. دلیل این امر استفاه از نخ های پنبه ای و مخملی در فرآیند بافت و تولید می باشد. در این میان یکی از مدل های جدید و پر طرفدار موجود در بازار انواع روفرشی کاوردار است که تمامی سطح فرش شما را پوشش می دهد. این روفرشی دارای کش سرتاسری در هر چهار طرف بوده که از لیز خوردن و جمع شدن آن جلوگیری می کند.

عرضه روفرشی کشدار ترک ابریشم با قیمت عمده

اگر به دنبال یک روفرشی هستید که به هیچ عنوان پرزدهی نداشته باشد و همچنین طرح و رنگ بندی های متنوعی داشته باشد، می توانید مدل های ابریشمی را انتخاب کنید. در تولید این نوع روفرشی از الیاف مصنوعی ابریشمی استفاده می شود که لطافت و شفافیت بسیار بالایی نسبت به مدل های دیگر دارد.
در بازار عرضه روفرشی ترک ابریشم با قیمت و نرخ های متفاوتی صورت می گیرد. بنابراین استعلام قیمت به ویژه در خریدهای عمده یا سفارشات مستقیم از اصل مهم می باشد.
البته توصیه می شود علاوه بر فاکتورهای قیمت و شکل ظاهری باید موارد دیگری نیز برای داشتن بهترین نوع روفرشی ابریشم یا دیگر مدل ها در نظر بگیرید. روفرشی ها نقش مهمی در شکیل بودن دکوراسیون منزل شما ایفا می کنند. بنابراین اگر سالن پذیرایی شما کوچک باشد، پیشنهاد می کنیم روفرشی با رنگ روشن و طرح های ساده و مدرن را انتخاب کنید.
توجه به رنگ پرده اتاق، دیوار و فرش ها نیز نقش کلیدی در هنگام خرید و انتخاب این محصولات دارند. توصیه می کنیم که تم و رنگ زمینه روفرشی شما روشن تر از زمینه فرش اتاق یا سالن باشد. در صورت داشتن فرش با زمنیه روشن از خرید روفرشی با طرح های تیره یا برجستگی های بیش از اندازه اجتناب کنید.
همچنین روفرشی های ترک کشدار ضخامت چندانی ندارند. پارچه ای و نازک بودن بافت این مدل ها به عنوان یک مزیت کیفی به شمار می رود. توجه کنید که همواره با توجه به نوع نیاز خود، اقدام به انتخاب و خرید روفرشی کنید. هیچ گاه سعی نکنید روفرشی را بر اساس شکل ظاهری یا رنگ و طرح آن انتخاب کنید چرا که گاهاً نسبت به کارایی که دارند برای شما ناکارآمد خواهند بود.

مرکز خرید انواع روفرشی های صادراتی

مرکز خرید انواع روفرشی های صادراتی

همان طور که می دانید در کشور کارخانجات بسیاری در زمینه تولید انواع روفرشی فعالیت دارند. روفرشی های ایرانی اغلب از الیاف نخی، پنبه ای، مخمل و همچنین ابریشمی بافته می شوند. نوع مخملی با طرح های برجسته و رنگ های لاکی و زرشکی و سبز جزء مدل های پر فروش در بازار داخلی به شمار می آیند.

انواع روفرشی های صادراتی تولید داخل از نظر سایز دارای چهار تنوع ۴، ۶، ۹ و ۱۲ متری می باشند. قیمت و نرخ فروش آنها نیز با توجه به سایز و همچنین کیفیت و الیاف تولیدی کاملاً متغیر هستند.
برخی روفرشی های صادراتی که دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ نیز هستند را می توان در گروه های زیر دسته بندی نمود:

  1. روفرشی کلاسیک ایرانی: دارای طرح های سنتی مانند لچک و ترنج و خشتی می باشند. ضخامت آنها نازک بوده و از الیاف مصنوعی بافته می شوند. این نوع روفرشی ها گزینه مناسبی به عنوان زیرانداز در مسافرت ها نیز هستند.
  2. روفرشی مدرن ایرانی: مدل های جدید با الیاف اکریلیک، ابریشم و مخمل را شامل می شوند که دارای طرح های فانتزی و ساده تر نسبت به روفرشی های کلاسیک می باشند. دارای بافت ظریفی بوده و برای سالن های پذیرایی انتخاب مناسبی هستند.
  3. روفرشی حوله ای: ضخامت بالایی نسبت به دو نمونه بالا دارد. طرح های آن برجسته بوده و به علت زیبایی و بافت بی نظیر گاهاً می توان از آن به تنهایی نیز برای پوشاندن کف اتاق استفاده نمود.

بهترین برند انواع روفرشی در بازار ایران

در بازار ایران انواع روفرشی ترک، چینی و ایرانی با تنوع بسیار بالا عرضه و به فروش می رسند. در این میان انتخاب بهترین مدل ها تحت تاثیر دو عامل مهم یعنی نیاز مشتریان و سلیقه آنها خواهد بود.
به این معنی که اگر خریدار یک مدل روفرشی را مناسب بداند بدون شک با در نظر گرفتن کیفیت و نه قیمت آن اقدام به خرید می نماید. از سوی دیگر برند روفرشی نیز نقش موثری در این روند خواهد داشت. به این معنی که برندها عامل اصلی در تعیین کیفیت، شکل ظاهری و تنوع طرح و رنگ محصول نهایی هستند.
در نهایت می توان گفت که خریداران باید این معیارها و فاکتورها را برای خرید و داشتن بهترین مدل روفرشی موجود در بازار را همواره مد نظر قرار دهند و مراکز معتبر را برای این منظور انتخاب نمایند.

نکته پایانی اینکه بعد از خرید روفرشی، نگهداری از آن نیز امری با اهمیت است. توصیه می شود برای شستشو از خدمات خشکشویی ها استفاده نمایید. در صورت ریختن مایعات داغ نیز می توانید بلافاصله با یک پارچه نخی و آب گرم همان قسمت از روفرشی را تمیز کنید. اگر خودتان قصد شستن روفرشی در خانه را دارید، دقت کنید که برخی مدل ها دارای الیاف طبیعی بوده و در صورت استفاده از شویندهای قوی، رنگ و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.
آب ولرم و شامپو فرش بهترین ترکیب برای شستن انواع روفرشی ترک یا ایرانی با الیاف طبیعی یا مصنوعی هستند. با استفاده از این ترکیب کیفیت اولیه الیاف روفرشی به سادگی حفظ و شکل ظاهری آن همواره براق و زیبا خواهد بود.

34

  1. I blog frequently and I seriously appreciate your information. This great article has really peaked my interest. I am going to book mark your site and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your RSS feed as well. Siouxie Martyn Malvina

  2. Dear Emily, I am profoundly sorry for the pain that you and your family are going through. With gratitude, I learn so much of value from each of your posts. They leave me more knowledgeable, a bit wiser, and deeply moved. Your spirit shines! I hold you and your family in my heart. Donna Robinette Rossy Macegan

  3. Hi there. I found your blog by means of Google at the same time as looking for a related matter, your website got here up. It seems to be great. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then. Brook Norry Kosiur

  4. My brother recommended I may like this website. He was once totally right. This post actually made my day. You can not believe just how much time I had spent for this info! Thank you! Ally Charley Quackenbush

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما