قیمت روفرشی کشدار ترمه تبریز

امروزه به دلایل مختلف قیمت فرش بسیار افزایش یافته است به همین دلیل افراد زیادی به دنبال راهی برای محافظت از فرش خود هستند که برای این منظور فرش کشش ترمه تبریز را پیشنهاد می کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فرش ها در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، پله ها، لکه ها و … آسیب می بینند، بنابراین برای جلوگیری از این موارد می توانید از انواع فرش استفاده کنید.

در حال حاضر دستگاه های پیشرفته ای وجود دارد که تعداد زیادی فرش کشدار را در مدت زمان کوتاهی تولید می کنند اما در گذشته مردم آن را با دست می بافتند که بسیار زمان بر بود.

فرش ها از نظر کاربرد و ساختار با یکدیگر متفاوت هستند، می توان به فرش یک رو، فرش دو رو، فرش ساده و فرش کش اشاره کرد.

فرش های تک رو فقط در یک طرف نقش و نگار دارند، اما فرش های دو رو دارای طرح هایی بافته شده در دو طرف هستند که در بسیاری از موارد با یکدیگر متفاوت هستند.

یکی از مهم ترین مزایای فرش های دو رو این است که می توانید بعد از کثیف شدن یک طرف آن را روی فرش پهن کنید.

فرش های ساده در بین مردم محبوبیتی ندارد زیرا وقتی آن را روی فرش پهن می کنیم چروک می شود و مجبوریم مرتب آن را بچینیم.

فرش های کش دار نمونه های جدیدی هستند که در چهار طرف خود کش هایی دارند که در پشت فرش قرار می گیرند و فرش را روی فرش تثبیت می کنند، در این حالت فرش از روی فرش تکان نمی خورد.

روفرشی کشدار ترمه تبریز

در میان انواع مختلف فرش، فرش کشمیری تبریز از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است زیرا تولیدکنندگان از بهترین متریال برای تولید آن استفاده کرده اند.

جنس این محصولات می تواند متفاوت باشد، به طور کلی به سه نوع پلی استر، ابریشم و شانل اشاره می کنیم که هر سه در بازار موجود است.

برای تولید آنها از الیاف مصنوعی و نخ های پلی استر استفاده می شود. این نخ ها رنگ پذیری بسیار بالایی دارند و به همین دلیل این نخ ها طرح های بسیار زیبا و جذابی دارند و غلظت رنگ نخ ها بسیار بالاست. چیزهای زیادی در آن بافته شده است.

یکی از معایب این فرش ها این است که اگر با مواد شوینده الکلی شسته شوند رنگ و ظاهر خود را از دست می دهند.

نخ های پلی استر بسیار نازک هستند و به همین دلیل فرش های بافته شده از این ماده در مدت زمان کوتاه تری نسبت به سایر مدل ها از جمله فرش های مخمل کیفیت خود را از دست می دهند.

برخی از فرش های پلی استر دارای الیاف پلاستیکی هستند و به همین دلیل به دما حساسیت بالایی دارند، پس توجه داشته باشید که به هیچ عنوان ظروف داغ را روی آن ها قرار ندهید.

روفرشی کشدار ترمه تبریز

فرش های پلی استر قیمت مناسبی دارند و در صورت نیاز به فرش برای مدت کوتاهی می توانید آن را انتخاب کنید اما برای مدت طولانی مناسب نیستند.

برخی از تولیدکنندگان از نخ های ابریشمی برای تولید فرش های کشدار و انواع دیگر استفاده می کنند و به همین دلیل فرش هایی از این نوع بسیار ظریف و زیبا هستند و به دلیل ابریشم به کار رفته در بافت آن ها شبیه فرش می شوند. و تشخیص آنها از فرش بسیار دشوار است.

فرش های ابریشمی نازک و سبک هستند و به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب هستند و یکی از مهمترین مزیت های فرش ابریشم حمل و شستشوی آسان و طرح ها و نقش های به کار رفته در بافت آن است. زیبا و جذاب است و می توانید از آن برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق کودک و … استفاده کنید.

بسیاری از مردم در آپارتمان زندگی می کنند و نمی توانند فرش و قالیچه های سنگین را بشویند. فرش ابریشمی را به این افراد توصیه می کنیم زیرا به دلیل وزن سبک به راحتی در ماشین لباسشویی قابل شستشو هستند.

یکی دیگر از نخ هایی که برای تولید فرش استفاده می شود نخ های شانل یا مخمل است که طرح و رنگ آن شباهت زیادی به فرش دارد.

این روکش ها نخی و نرم هستند که هیچ گونه حساسیت و حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کنند و به دلیل مخمل و شانلی به کار رفته در آن و بافت دولایه ای که دارد کمی سنگین است و به همین دلیل است. آسان برای شستشو نسبت به انواع دیگر کمی سخت تر است.

روفرشی کشدار ترمه تبریز

این فرش ها قیمت بالاتری دارند اما طول عمر بیشتری دارند و با یک بار خرید می توانید سال ها از این محصول استفاده کنید.

یکی از مزایای این روکش که توجه افراد را به خود جلب کرده است جذب بالای آن است زیرا ممکن است بسیاری از افراد به طور تصادفی مایعات خود را روی فرش بریزند اما اگر از این روکش روی فرش خود استفاده کنند و مایعی که روی زمین ریخته شده و پخش شود آن را جذب می کند و اجازه نمی دهد فرش کثیف شود.

به طور کلی فرش هایی با برندهای مختلف از جمله فرش پایزان در دو طرح کلاسیک و مدرن موجود می باشد که طرح کلاسیک برای دکوراسیون سنتی و طرح های مدرن برای دکوراسیون مدرن استفاده می شود.

نمونه هایی از طرح های کلاسیک خشت، بته، جکه و … هستند و نمونه های مدرن آن عبارتند از خاتون، بهار و یاسمین.

اگر قصد خرید عمده فرش کش دار را دارید می توانید وارد سایت ما شوید و آنها را با قیمت مناسب تهیه کنید زیرا امکان خرید مستقیم را برای شما فراهم کرده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما