روفرشی مخمل ابریشم کشدار شانل ۱۲ متری

برای تمیز نگه داشتن فرش ماشینی می توانید از فرش مخمل ابریشمی استفاده کنید. این محصول با کشش یا بدون کشش و در طرح ها و اندازه های مختلف طراحی شده است. طرح شانل با سایز 12 متری طرحی است که طرفداران زیادی دارد و برای محافظت از فرش های 12 متری استفاده می شود.

در این فرش رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد که هنرمندانه با هم ترکیب شده و جلوه ای زیبا و چشم نواز را خلق کرده است. در خانه ها یافت می شود و برای جلوگیری از آسیب و کثیف شدن فرش استفاده می شود.

این محصول با بافت ظریفی که دارد، گزینه و انتخاب مناسبی برای صادرات است و علاوه بر تامین بازار داخلی، به میزان زیادی به کشورهای دیگر صادر می شود و سرمایه گذاران زیادی در این زمینه و برای آنها سرمایه گذاری می کنند. بسیار سودآور است.

در تولید آن از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می شود که گاهی این مواد اولیه در داخل کشور تولید می شود و گاهی به داخل کشور وارد می شود که وقتی فرشی با محصولات وارداتی تولید می شود قطعا قیمت آن افزایش می یابد زیرا عوارض گمرکی و مالیات آن افزایش می یابد و به قیمت اصلی نیز اضافه می شود.

روفرشی مخمل ابریشم کشدار

در سال های اخیر انقلابی در صنعت تولید فرش رخ داده است و آن طراحی و عرضه فرش های ابریشمی و مخملی به صورت کشش بود. می توان آن را روی فرش قرار داد و جا به جا نشد و این یک مزیت بزرگ و منحصر به فرد برای این محصول است و همین امر باعث شده تا قبل از طراحی آن در داخل و خارج از کشور بسیار مورد استفاده قرار گیرد. همه محصولات بدون کشش بودند و روی فرش ثابت نمی‌شدند، بنابراین اتاق همیشه نامرتب به نظر می‌رسید، اما این فرش باعث می‌شد که اتاق همیشه مرتب باشد، مخصوصاً وقتی کودک کوچکی در خانه دارید.

کش های آن بسیار محکم و مستحکم بوده و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک کارخانه محکم دوخته می شود. در واقع در پشت کار تعبیه شده اند و به زیبایی آن آسیبی نمی رسانند و این یکی از مزیت های مهم آن است. بودن

قابلیت شستشوی بالایی دارد و با مواد شوینده موجود قابل شستشو و تمیز می باشد و در اثر شستشو تغییر رنگ نمی دهد و نیاز به اتو ندارد و رسوب ندارد. این ویژگی ها برای خریداران بسیار مهم است. این مهم است زیرا آنها پول زیادی برای خرید پرداخت می کنند، بنابراین آنها انتظار کیفیت بالایی دارند. این فرش بسیار سبک است و با روکشی بسیار شیک عرضه می شود.

روفرشی مخمل ابریشم کشدار

روفرشی مخمل ابریشم شانل

صنعت نساجی یک محافظ عالی و درجه یک برای انواع فرش تولید کرده است و آن فرش شانل ابریشم و مخمل است. قیمت استفاده از این فرش به دوام و ماندگاری فرش کمک می کند و به همین دلیل در همه خانه ها جایگاه ویژه ای دارد.

از هنرهای اصیل ایرانی به شمار می رود و از الگو و الگوی ایران باستان بهره می برد. این فرش تقریباً ضخیم و بسیار هنرمندانه بافته شده است. در واقع ذوق و هنر بافندگان با رنگ های متنوع ترکیب شده و محصولی منحصر به فرد تولید شده است. به طور کامل از فرش محافظت می کند. هنگام خرید می توانید آن را در رنگ و طرحی متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

همچنین نخ ابریشم به کار رفته در این فرش نسبتا براق است و به همین دلیل این محصول طرح و مدل خاصی دارد و زیبایی آن بسیار چشم نواز است و در بیشتر موارد نقش فرش را برای شما ایفا می کند. ، و برای خرید آن باید هزینه بیشتری بپردازید. به راحتی می توان آن را در ماشین لباسشویی در منزل بدون آسیب رساندن یا جدا کردن الیاف شست زیرا الیاف بر اساس الگوها و طرح های خاص محکم بافته می شوند. در سایزهای مختلف در بازار موجود است. که با توجه به سایز فرش قابل ساخت است. هنگام خرید دقت کنید که دقیقا به اندازه فرش باشد زیرا اگر کوچکتر باشد نمی تواند فرش را به خوبی بپوشاند.

روفرشی مخمل ابریشم شانل

روفرشی مخمل ابریشم ۱۲ متری

همانطور که گفته شد این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف موجود است و فرش 12 متری مخملی یا ابریشمی یکی از پرکاربردترین انواع فرش می باشد. این محصول به دلیل سایز بزرگ نسبتا سنگین بوده و وزن بیشتری نیز دارد. کاملا سایز و مناسب است و به دلیل استاندارد بودن طول و عرض آن را کاملا می پوشاند.

معمولا با روکش زیپ دار عرضه می شود که روی آن سایز، رنگ، برند و سایر اطلاعات درج شده است که به خریدار کمک می کند تا خرید بهتری داشته باشد و همچنین این بسته بندی در هنگام صادرات بسیار مهم و حائز اهمیت است و تاثیر آن بسیار است. در فروش آن مهم است زیرا علاوه بر زیبایی و کیفیت فرش، نوع بسته بندی آن نیز اهمیت دارد.

این فرش همچنین یک فرش ضدآب است که در تمامی فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر موجود است که می توانید به آنها مراجعه کرده و فرشی با رنگ و طرح مورد نظر خود خریداری کنید. بسیار وقت گیر و خسته کننده است، بنابراین به جای این نوع خرید، می توانید به صورت آنلاین خرید کنید.

کافیست در خانه بمانید و برای خرید آنلاین به این سایت مراجعه کنید و با مشاهده صدها نوع فرش فرش مورد نظر را با رنگ و طرح و قیمت دلخواه انتخاب و سفارش دهید و تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما