فروش چمن مصنوعی ضخیم

چمن مصنوعی ضخیم و فرش اکریلیک مرینوس ترک به طور عمده در بازار ها به فروش گذاشته می شود. این محصولات با توجه به کارایی گسترده ای که دارند توانسته اند برای شرکت های تولیدی بازار های پر رونقی را ایجاد کنند.

چمن های مصنوعی با همدیگر تفاوت بسیار دارند که سبب می شود هر کدام از آن ها با یک قیمت خاص به فروش برسند و در زمینه ای مشخص به کار بروند.

چمن مصنوعی ضخیم

انواع چمن مصنوعی

در کنار چمن طبیعی که در زمین های ورزشی و مکان هایی تفریحی و فرش 12 متری فانتزی به کار می روند چمن مصنوعی را مشاهده می کنیم که در دنیایی از تنوع وارد بازار های معاملاتی می شوند. وقتی خوب در مورد چمن های مصنوعی بررسی می کنیم متوجه می شویم که این محصولات از نظر فاکتور های مختلفی با همدیگر تفاوت دارند که نمونه ای از آن ها ضخامت شان می باشد. دو نمونه از این موارد به قرار زیر است:

چمن مصنوعی ضخیم

چمن مصنوعی ضخیم

از نمونه چمن های مصنوعی که وجود شان در بازار ها به شدت احساس می شود چمن مصنوعی ضخیم می باشد. این چمن ها در کارخانه های تولیدی همان طور که ذکر شد به صورت ضخیم تولید می شوند تا در مکان های مختلفی مورد کاربری قرار بگیرند. چمن های مصنوعی ضخیم در رنگ های سبز، زرد و قرمز هستند که هر کدام با قیمت خاصی عرضه می گردند. در ادامه مطلب چند نمونه از چمن های مصنوعی ضخیم را ذکر می کنیم:

  • چمن مصنوعی 30 میلیمتر
  • چمن مصنوعی 35 میلیمتر
  • چمن مصنوعی 40 میلیمتر
  • چمن مصنوعی 45 میلیمتر
  • چمن مصنوعی 50 میلیمتر

چمن مصنوعی ضخیم

فروش چمن مصنوعی

چمن های مصنوعی ضخیم بیشتر در زمین های فوتبالی مورد کاربری قرار می گیرند. زیرا این چمن ها کارایی بسیار عالی دارند که دارای طول عمر طولانی تری هستند. به همین سبب با قیمت بیشتری در بازار ها به فروش گذاشته می شوند. در ادامه مطلب روش های فروش چمن مصنوعی ضخیم را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • فروش اینترنتی چمن های مصنوعی ضخیم
  • فروش مستقیم و بدون واسطه چمن های مصنوعی ضخیم
  • فروش سنتی چمن های مصنوعی ضخیم

 بازار چمن مصنوعی

چمن های مصنوعی ضخیم در بازار ها بیشتر برای محیط های ورزشی مورد داد و ستد قرار می گیرند. زیرا در این محیط ها پاخور زمین بیشتر است و حرکات سریع بیشتری انجام می شود. گفتیم که روش های فروش متفاوت است که در فروش اینترنتی فروشگاه های آنلاین و در روش سنتی نمایندگی های پخش نقش موثری را در معاملات ایفا می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما