نمایندگی فروش روفرشی ترک در تهران

روفرشی ترک یکی از محصولات پر طرفدار در بازار است که قیمت و کیفیت های متفاوتی دارد. در تهران و دیگر کلان شهرها تهیه مستقیم این محصولات از نمایندگی ها امری چالش برانگیز است. برای خرید و فروش بهترین نوع روفرشی ترک چه فاکتورهایی را باید مد نظر قرار داد؟ آیا زیبایی ظاهری این محصولات و رنگ آمیزی متنوع آنها به تنهایی می تواند توجه شما را به عنوان خریدار جلب نماید؟

نمایندگی فروش روفرشی ترک در تهران

بهترین مرکز خرید روفرشی ترک در تهران

بهترین مرکز خرید روفرشی ترک در تهران

همان طور که می دانید از روفرشی به عنوان محافظ فرش استفاده می کنند. زمانی که اقدام به خرید این محصولات با هدف جلوگیری از کثیف شدن فرش های خانه خود می کنید باید فاکتورهای مهمی را مد نظر قرار دهید تا رضایت کامل و دراز مدت از آن داشته باشید.
اگر در خانه فرزند خردسال دارید، رفت و آمد به منزل شما بسیار زیاد است، حیوان خانگی نگهداری می کنید، سالن پذیرایی شما در طول روز آفتابگیر است، توصیه می کنیم حتما به فکر تهیه یک روفرشی کوچک، کاربردی و در عین حال زیبا باشید.

در بازار انواع روفرشی های ترک و ایرانی با تنوع بالا از نظر جنس، کیفیت، قیمت و همچنین طرح و رنگ وجود دارند. انتخاب این محصولات می تواند بر اساس تمام این فاکتورها یا تنها سلیقه شخصی شما صورت گیرد. به طور کلی برای داشتن بهترین روفرشی ابتدا باید به متراژ سالن و همچنین فرش خود توجه کنید. سعی کنید روفرشی را کوچکتر یا دقیقاً هم اندازه فرش انتخاب کنید.
در مرحله دوم برای خرید روفرشی ترک درجه یک سعی کنید مدل هایی که سطح نازک و لیزی دارند را انتخاب نکنید. مدل های مخمل کوب و بافته شده با نخ اکریلیک دو نمونه از بهترین های موجود در بازار هستند.

ویژگی ها و مشخصات روفرشی کشدار ترک

امروزه روفرشی ها از نظر شکل ظاهری و طراحی مدل های مختلفی را شامل می شوند. در این میان مدل های کشدار ترک جزء بهترین های بازار به شمار می روند. از این لحاظ به آنها کشدار می گویند که در هر چهار طرف دارای کش بوده و سرتاسر فرش را پوشش می دهند.
جنس اغلب این مدل روفرشی ها مخمل بوده و در صورت کثیف شدن، قابلیت شستشوی آسان را دارند. از دیگر ویژگی ها و مشخصات روفرشی ترک کشدار می توان به موارد اشاره نمود:

  • روفرشی های مستطیل شکل و از جنس مخمل شانل هستند.
  • تنوع رنگ بالا و دوام زیاد در برابر عوامل محیطی
  • بسیار نرم و راحت بدون ایجاد حساسیت پوستی
  • مناسب برای اتاق خواب و اتاق نوزاد
  • امکان تولید با طرح های سه بعدی و مدرن
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان

قیمت و نرخ این محصولات نیز تحت تاثیر فاکتورهایی مانند سایز و اندازه، برند شرکت تولیدی و هم چنین جنس بافت آنها متغیر است. به عنوان مثال روفرشی مخمل شانل ۴ متری با طرح سه بعدی به مراتب گران تر از روفرشی ۴ متری با الیاف پلی استر و چاپ ساده است.
این روفرشی ها مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده نیز دارند و معمولاً رنگ آنها در دراز مدت به هیچ عنوان تغییر نمی کند. البته بهترین روش برای شستن آنها، بهره گیری از خدمات خشکشویی های حرفه ای است. در غیر این صورت می توانید از مواد شوینده فرش یا پودر لباسشویی استفاده کنید. تا حد امکان از به کار بردن انواع سفیدکننده ها نیز خودداری نمایید.

ارزان ترین روفرشی ترک طرحدار فانتزی

ارزان ترین روفرشی ترک طرحدار فانتزی

در گذشته طرح روفرشی ها اغلب سنتی و کلاسیک بود که شامل طرح های محلی، گلدار، اقلیمی و … می شد. امروزه علاوه بر عرضه مدل های سنتی و کلاسیک، به واسطه تغییر سبک زندگی و سلیقه خریداران، انواع روفرشی با طرح فانتزی نیز تولید می شود.
تمام مراحل طراحی و تولید با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و دستگاه های تمام اتوماتیک صورت می گیرد که موجب افزایش ظرافت و زیبایی محصول نهایی می شود. این روزها یکی از پر طرفدارترین روفرشی ترک طرحدار، مدل های سه بعدی و برجسته هستند.
از ویژگی های این نوع روفرشی می توان به ضخامت بیشتر، ترکیب رنگ ساده و در عین حال زیباتر، امکان سفارش طرح های مورد نظر خریدار و همچنین قیمت مناسب اشاره نمود.

در مقابل انواع روفرشی مخمل با طرح های سنتی و کلاسیک قرار دارند که از نخ های اکریلیک یا نخ مخمل بافته می شوند. ضخامت و قطر این مدل ها به مراتب بیشتر از نمونه های سه بعدی فانتزی بوده و معمولاً وزن سنگین تری نیز دارند. علت این امر استفاده از یک یا دو نخ مخمل در مراحل بافت و تولید آنها است.
چله پیچی، بافندگی، دور دوزی و بسته بندی چهار مرحله اصلی برای بافت این محصولات است که در هر مرحله نوع نخ و مواد اولیه مورد استفاده با توجه به طرح مورد نظر و کیفیت و جنس روفرشی متفاوت خواهد بود.
اگر در خانه فرش های دستباف و قدیمی دارید برای محافظت هر چه تمام تر آنها از انواع آلودگی ها و عوامل محیطی بهتر است روفرشی ترک کشدار را انتخاب کنید که تمامی سطح فرش را پوشش می دهد.

انواع روفرشی ها در بازار

تا به اینجا به خوبی با ویژگی های یک روفرشی خوب و کارآمد آشنا شدید. اما سوال اینجاست که چند نوع روفرشی در بازار وجود دارد؟ همان طور که اشاره شد در بازار ایران روفرشی ها از نظر شیوه تولید به مدل های سنتی و سه بعدی و مدرن با طراحی های برجسته طبقه بندی می شوند.
در یک تقسیم بندی دیگر این محصولات از نظر کشور سازنده می توان به روفرشی های ایرانی، چینی و ترک اشاره نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی های ایرانی اغلب با نخ های مخمل و اکریلیک تولید شده و دارای طرح های سنتی مانند گلیم، ترنج، لچک و طرح های اسلیمی هستند.

از سوی دیگر انواع روفرشی ترک اغلب دارای طرح های مدرن و فانتزی، اشکال هندسی و ساده هستند. در نهایت با توجه به کیفیت و سلیقه شخصی و به ویژه نوع دکوراسیون منزل خود می توانید نمونه مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.
همچنین باید اشاره کرد که روفرشی های مدرن خود دارای چند نوع مختلف می باشند. روفرشی مدرن ابریشمی مدلی پر طرفدار است که در بافت آن از الیاف ابریشم مصنوعی استفاده می شود. ضخامت و وزن بسیار کم در کنار بافت ظریف و مقاوم از جمله ویژگی های این طرح است.
روفرشی های مدرن ترک کشدار زیر مجموعه دیگر مدل های مدرن به شمار می رود. این محصول به علت دارا بودن کش در اطراف خود، به هیچ عنوان لیز نمی خورد و جمع نمی شود. البته قیمت و نرخ نمونه های مدرن به علت استفاده از تکنولوژی روز در طراحی و بافت آنها به مراتب گران تر از مدل های قدیمی و سنتی است.

26

  1. Hi there. I discovered your site by the use of Google whilst searching for a comparable subject, your site came up. It seems to be great. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit then. Honey Herc Madeleine

  2. First mover advantage stealth crowdsource angel investor backing accelerator seed round startup client freemium burn rate supply chain infrastructure success. Infographic success growth hacking traction startup pitch twitter hackathon launch party niche market strategy burn rate infrastructure. Sherill Jerrold Hirsh

  3. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your weblog when you could be giving us something enlightening to read?| Leisha Zacharie Isak

  4. I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored material stylish. nonetheless, you command get got an impatience over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this increase. Miof Mela Henrik Ad

  5. Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to your website? My blog site is in the very same niche as yours and my visitors would really benefit from some of the information you provide here. Please let me know if this alright with you. Regards! Fredelia Gram Undis

  6. Peace deal? More like Trade deal. All this does is allows Bahrain and UAE to buy weapons and defense tech from Israel and the United States. Since when have the US, Israel, Bahrain and UAE been in conflict to need a peace agreement? Are they now speaking for the other sovereign nations of the Middle East? Austine Warden Eberly

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما